Jak pakować produkty dla klienta? 

0
265
papier do pakowania

Paczka, która dociera do klienta, jest naszą wizytówką. Pomięty i brzydko zapakowany produkt przekłada się na pogorszenie jakości naszych usług. Jak poprawić tak zwany “user experience”? Możesz zacząć od tak podstawowych rzeczy, jak estetyczne zapakowanie produktu do wysyłki. Zobacz jak pakować produkty dla klienta.

Pakowanie paczek e-commerce 

Sprzedaż internetowa jest jedną z najpopularniejszych form współczesnych zakupów. W sieci możemy zamówić dosłownie i mieć to na drugi dzień. Przesyłki wiążą się z opakowaniami, które wbrew pozorom są bardzo ważne. Oczywiście priorytetem przy pakowaniu paczek do wysyłki jest ich odpowiednie zabezpieczenie. Jednak równie ważna jest estetyka przesyłki. Szczególnie jeżeli prowadzimy sprzedaż produktów, które wymagają dodatkowej otoczki. Jak więc zapakować paczkę dla klienta? 

Przede wszystkim dobierz odpowiedni rozmiar pudełka. Postaraj się, żeby produkty nie były w ścisku, ale żeby też nie latały we wnętrzu. Pudełko powinno być minimalnie większe niż produkt, tak żeby w środku zmieściło się jeszcze zabezpieczenie. 

Postaw na ekologię 

Skoro już o wnętrzu mowa, to warto zwrócić uwagę na ekologiczne rozwiązania. Folia bąbelkowa powoli przechodzi do lamusa i coraz więcej firm decyduje się na zabezpieczenie swoich produktów papierem 3D. Tego rodzaju zabezpieczenie jest biodegradowalne, zdecydowanie bardziej estetyczne niż folia bąbelkowa i co ważniejsze równie dobrze ochrania delikatne przedmioty. 

Jeżeli sprzedajemy produkty, które nie wymagają dodatkowego zabezpieczenia, np. ubrania lub mydełka, to możemy zapakować je w papier do pakowania. Nie wkładaj „gołego” produktu do pudełka. Tak zapakowana przesyłka wygląda nieatrakcyjnie. Wyłóż za to wnętrze opakowania kolorowym papierem lub we wzory, i dopiero wtedy zapakuj produkt. Złączenie papieru możesz zabezpieczyć spersonalizowaną naklejką z logo Twojej firmy. 

Naklej etykiety 

Etykietę z logo firmy warto nakleić także na wierzch pudełka. Dzięki temu klient od razu będzie wiedział od kogo jest paczka. W dodatku opakowanie wygląda w ten sposób estetyczniej i zapada w pamięć. Możemy sobie nie zdawać z tego sprawy, ale opakowanie produktu ma bardzo duże znaczenie. Jeżeli chcesz, żeby paczka trafiła do klienta w stanie idealnym, to naklej dodatkowo naklejki z informacją o delikatnym produkcie. 

Pamiętaj także, że każdą paczkę warto ubezpieczyć. Ubezpieczenie pokryje wszelkie ewentualne szkody, które mogły powstać w transporcie lub kiedy dojdzie do jej zagubienia.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here